blikk Videochat
logo
kidszone punkt
infothek forum galerie sitemap

anfang zurück weiter ans ende eine ebene nach oben
 

Lass doch den PC rechnen (151-160/251)

 
 

3x Hoi

 

Rialto Maximilian

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

Heint sein mir vor computer und mochn Geogebra. Heint waris fost net aufdrstond. Wia üblich Spiel mir in gonzn tog Calcetto. Heint vormer nochg sterzing und sem schaugmer a schloss un.Maximilian

 
 
 

Abenteuer Mathematik

 

Pfeifer Matthias

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Heute arbeiten wir beim Computer, mit dem Programm Geogebra! Am Nachmittag machen wir einen Ausflug nach Sterzing, dort besuchen wir auch die Burg Reifenstein!

Matthias Pfeifer

 
 
 

Heute am Computer

 

Braunhofer Maria

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Wir arbeiten mit Geogebra

Florian_ Um- und Inkreis

 
 
 

Nomol Hoi

 

Rialto Maximilian

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

2.Tag
 

Mir hom wieder volle a hetz. Obwol i heint schun um 6:43 augstond bin, bin i net miat. Im workshop hon i a SomaWürfl zomgleimt,den i nor a hoambringen konn( Vor 2 Jor hon i in gleichn gmocht. No dazua hom mir a würfl aus Papier gmocht(volle stabil). Mir hom no a por rechntricks dazua gmocht. I und a sarnr pua (Mir sein do die bestn) hopn "THE BEST OF SEVEN" gmocht,also 7 Spiele. Mir homs a "KAMPF DER TITANEN IN DER SUPERLATIVE " gnennt. I Hon 5:2 gwungen. No dazua hom mir aus zwoa Paktln Streichhölzer gmiast af a flosch olle auibrengen one das sie oifolln.DSC00212

 
 
 

Somawürfel

 

Geiser Florian

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Am 2. Tog hobm mir mit Somawürfel eppes getun. Erster hobmer olls kluane Holzwürfelen gekreg und donn hobmer de zu gonz bestimmte Würfeltoale zomgleimt. Mit de fertigen Toale konn men donn entweder an Würfel oder suscht sou Dinge zomstellen. Des isch wirklich a flotte Soch (: Natürlich hobmer in gonzen Tog nit lei des getun, obr des hot mir am besten gfollen. Do in de poor Tog tuat men nit lei "rechnen" mit Blattl und Stift sondern tuat a basteln, Tricks werden erklert, usw.

Auf den Bild sig men in Marco und mi ban orbeten!^^   DSC00218

 
 
 

mir sain schun pam drittn tog...

 

Lazzarotto Denise

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

DSC00207Hallo es bozner menshn!!i hoff es geat enk olle guat....du mama....i kenn so a tipa aus vinschgau und de redet irgendwia so cool.beh,it´s the same.

iaz mochn mir so eppes mit an geometrie programm afn computer...poii so a tipa de wos so holt eppes studiert hot mir und der axu an interview(oder wia man des holt schraib) gmocht und deswegn hon i a duplo gekriak!

noch der pause kennen mir die fotos vn hait aui tian...muash widramol unschaugn!

in den foto sik man holt widr lai die hor...man sik a wia mir hort orbaitn tian...hhhh.

 
 
 

Hallo!

 

Schrott Julia

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

2.Tag
 

Hallo!

Gestern war auch ein sehr toller Tag. Wir haben wieder viel Neues gelernt; auch einige Rechentricks. Am Abend haben wir gegrillt und es gab viele leckere Sachen. Beim Abendprogramm gingen wir hinauf zum Sportplatz und spielten Fähnchen stehlen und so ein anderes lustiges Spiel. Es gefällt mir hier sehr gut.

 
 
 

der drittte tag...

 

Hofer Hannah

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

hey family ...

isch ban enk ols guat?? Und Mama seta kommentare nein danke :) !

Ba miar olls supii, haint vourmittog sain miar in Computerraum und arbeitn mit sou an voll coolen programm ;) : Geogebra

So, i meld mi widr , weil iatz isch pause :) also baba

bussis hannah

 
 
 

Flaschennest

 

Benetti Marco

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

heute haben wir ein Flaschennest gebaut. Es hat spaß gemacht. Wir DSC00198hatten viel vor aber am Ende haben wir doch vergessen das Loch in der Mitte zu lassen!!DSC00201

 
 
 

Hoila

 

Schrott Julia

Dienstag, 12. Juli 2011

 

Hoila Mama, Papa, Stefan und Miriam!

Mir gfollts do guat und mir mochn volle tolle Sochn.

Gestern am Abend wor mor kneippen. Brr, es Wosser wor kolt.

Beim Workshop moch mor tolle Sochn. Heit Vormittog hom mor sogor selber an Soma-Würfel basteln getorft.

Es Essen isch a volle guat.

Bleid wor lei, dass meine Zimmergenossin kronk isch und deswegen net kemmen isch. Ober Gott sei Donk hon i zu zwoa ondere ins Zimmer getorft, sonst waret i gonz alloane gewesen.

 
zum seitenanfang
 
punkt
seitenbereich schließen

Anmeldung